Leveringstid
Varer, der er på lager, leveres normalt indenfor 2-5 hverdage fra det tidspunkt, vi modtager ordren. I særlige tilfælde kan vores valgte fragtmand ikke udføre daglige leveringer til visse områder, i hvilket tilfælde leveringstiden kan blive lidt forlænget. Hvis du har købt en vare, der er på lager, og vi opdager, at leveringen vil blive opgjort i længere tid end 7 dage, kontakter vi dig vedrørende dette.
Håndteringstid
Ved ordrer, hvor alle produkter er på lager, har vi normalt en ekspeditionstid på 1-3 hverdage, før de sendes af en speditør. Hvis produktet ikke er på lager, afgiver vi først en ordre hos vores leverandør. Så snart produktet er tilbage på lager, gælder normal håndteringstid. I helligdage og større weekender som juleshopping og Black Week kan håndteringstiden blive påvirket.
Forsendelse og leveringsmetode
Levering af bestilte varer sker primært med DHL til nærmeste agent.
Vi tilbyder i øjeblikket tre forskellige leveringsmetoder, og vi beskriver dem nedenfor, og hvilke af disse der anvendes på hvilken type ordre.
Forsendelse – for enkeltpersoner er der to forskellige muligheder. Ved mindre ordrer med ikke-voluminøse varer vælges levering til postkasse med Postnord, og ved ordre pakket i kasse vælges levering til agent med DHL. For ordrer under 499 SEK tillægges 49 SEK for forsendelse af din ordre. Ved ordrer over SEK 499 dækker vi fragten til dig.
Transportskade/fejlforsendelse
Hvis produktet er beskadiget på leveringstidspunktet, skal dette straks meldes til vores kundesupport (info@decorroom.se). For at vi kan klage over skaden til vores fragtmand, skal vi anmelde transportskaden til ham inden for 1-3 dage. Vi er derfor taknemmelige, hvis du anmelder skaden inden for denne tid. Det gælder både synlige og skjulte transportskader, og det er derfor vigtigt, at du hurtigst muligt efter modtagelsen pakker ud og kontrollerer, at varen er fejlfri.
Hvis skaden er synlig umiddelbart ved afhentning/modtagelse, er det nemmest, hvis du melder dette direkte til udleveringsstedet/chaufføren ved modtagelse af forsendelsen. Bed fragtmanden om at notere skaden på din kopi af fragtbrevet/afhentningskvitteringen. Husk altid at gemme emballagen, så reklamationen kan behandles korrekt.
Et produkt, der er forkert afsendt, skal hurtigst muligt, dog senest 7 dage fra pakken er afhentet, anmeldes til Decor Room. Det gælder f.eks hvis du har modtaget den forkerte vare eller det forkerte nummer på en vare. Det er derfor vigtigt, at du pakker ud og tjekker din levering hurtigst muligt efter modtagelsen. Såfremt en vare mod forventning skulle være fejlforsendet, beskadiget eller forkert, forpligter vi os til at afhjælpe fejlen gratis, forudsat at det meddeles inden for ovenstående frist.
Uudløst ordre
Hvis du ikke indløser din pakke, vil pakken automatisk blive returneret til os efter 14 dage, og du vil blive opkrævet for returfragten på SEK 300. Det gælder DHL-agenter, DB Schenker-agenter og Postnord MyPack Collect.
For tungere eller voluminøse varer tillægges også en omkostning i henhold til den aktuelle forsendelsestabel. Hvis du har valgt faktura som betalingsmulighed, er det vigtigt, at du kontakter Klarna for at undgå eventuelle rykkergebyrer og morarenter. Erstatning af uafhentede pakker sendes med faktura via Klarna.
Leveringsforsinkelse
Hos os har du ret til at fortryde dit køb uden ekstra omkostninger i tilfælde af forsinkelse i forhold til den lovede leveringstid. Hvis vi bliver opmærksomme på leveringsforsinkelser af din ordre, kontakter vi dig straks via e-mail eller telefon.